تاریخ انتشار : 1399/7/16 09:53:00 تعداد بازدید : 90

مرکز تماس جدید کاریزما

نویسنده : آقای فرمانی

شروع به کار مرکز تماس جدید کاریزما

گروه مالی کاریزما به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات پشتیبانی و پاسخگویی به مشتریان، مرکز تماس جدید خود با شماره 41000-021 را راه اندازی کرد. این مرکز تماس کلیه خدمات مشاوره سرمایه گذاری، ارائه اطلاعات در خصوص صندوق های سرمایه گذاری و سبدگردانی اختصاصی وپشتیبانی مشتریان کاریزما ارائه می گردد.

مشاوره سرمایه گذاری

در مرکز تماس جدید کاریزما، خدمات مشاوره سرمایه گذاری تخصصی به کلیه متقاضیان ارائه می گردد. مشتریان می توانند در خصوص شرایط بازار سرمایه و این که کدام صندوق برای آنها مناسب تر است با کارشناسان شرکت به گفتگو بپردازند.

روزها و ساعت کاری

مرکز تماس کاریزما از شنبه تا چهار شنبه ساعت 8 تا 17 آماده پاسخگویی به مشتریان و علاقه مندان به کسب اطلاعات در خصوص خدمات گروه مالی کاریزما می باشد. همچنین در صورت تماس در ساعات غیر کاری و روزهای تعطیل نیز امکان ثبت پیام صوتی وجود خواهد داشت. کارشناسان کاریزما در اسرع وقت به پیام شما رسیدگی خواهند کرد.

رسیدگی به شکایات

در این مرکز تماس امکان ثبت شکایات و پیشنهادات نیز برای مشتریان فراهم است. از دریافت نظرات شما عزیزان برای ارائه خدمات بهتر همواره استقبال می کنیم.